Tbt och fortsatt nedräkning

Äntligen är torsdagen slut. Och här kommer en TBT.

Minns inte när mamma sa att den är fotad. Men det är jag och lillasyrran i alla fall. Jag borde väl vara runt fem år… så typ -77 ?

Torsdagen som är i nutid innehöll annars tidig jobbstart. Och avslut medan det fanns dag kvar. Tvätt. Byte av sänglinne. Promenad. Räkningsdags. Och god middag på balkongen.

Freeeedag i morgon.

6 arbetsdagar kvar!
Det bästa med semestern är nästan att veta att den snart börjar.

https://www.instagram.com/p/DaBVJP0CH6K/?igsh=MXNic241dGFrcTZ5bQ==

Segt

Nu börjar det gå lite trögt.

Men! Det nya träningspasset (jag körde i morse) var toppen. Linnéan blommar (🤩). Jag har påbörjat en ny ljudbok ( verkar ). Och i princip läst ut den fysiska kvällsboken (så nyfiken på slutet!) Sonen var hem och åt middag (Spenatsoppa med ägg samt chiligratinerad baguette). Och i morgon är det onsdag.

8 arbetsdagar kvar! En vecka kvar på jobbet, plus lite till. Nu är nedräkningen igång på allvar (kanske därför det går så seeeegt)

https://www.instagram.com/p/DZ8LpUsibbS/?igsh=MWl4NTcweTN2cGVjYg==

Barnfritt på jobbet

Måndag. Och jag och mina två närmaste kollegor hade utvärderingsdag. Med andra ord var vi helt barnfria och jag hade administra sysslor hela dagen.

Utelunch. Och så fyndade jag lite pocketböcker på lunchen.

Inte för att jag saknar läsning. Men när det är rea passar jag på!

Måndagkvällen gick fort. Men den tenderar att göra det så vi som regel handlar just måndagar.

Middag på balkongen. Jag skrev ihop ett nytt träningspass som jag tänkte testa i morgon.

Och så blev det fantastisk regnbåge. (Eller faktiskt två!)

9 arbetsdagar kvar! Varje dag som går för oss lite närmare lediga morgnar och långa ljusa kvällar.

https://www.instagram.com/p/DZ5ln_wCo6o/?igsh=MTh2aWNlZGh3NWZ4Mw==

Nedräkningen påbörjad

Solig söndag. +22⁰. Ganska blåsigt.

En timmes promenad på förmiddagen.

Och efter lunch klippte jag resten av gräsmattan samt tog en sväng med trimmern.

Maken fortsatte bråka med telefonkabeln. Nu är allt borta. Och alla mälor utdragna.

Vattnade innan vi åkte hem.

Sonen hade ett par låneböcker som skulle tillbaka. Och då vi ändå gick ut i den sköna kvällen tog vi en liten extrarunda.

Middag på balkongen. Och inget Agenda. 😓

10 arbetsdagar kvar!

Semestern väntar tålmodigt där framme – och nu är den äntligen inom räckhåll.

https://www.instagram.com/p/DZ3FdGMiKEs/?igsh=MXU5djBvOXppY2Focw==

« Äldre inlägg
Sign up now in Mostbet and claim your exclusive bonus to play online casino games.

© 2026

Tema av Anders NorenUpp ↑