Äntligen fredag. Och riktigt fint väder.

Promenad för att handla en present på lunchrasten.
Och eftersom det var så lugnt på jobbet så tog jag mig tid till att måla om ett par fönster.


Ska göra samma typ av fönstermålning i tre fönster till – men det får bli en annan dag!



Efter jobbet blev det en snabb dusch och sen bums mot en av våra asiatiska restauranger. Middag med kollegorna. Så kul att precis alla kom!🧡
Supergod mat. Sen fick jag vänta ett par timmar på maken som var ute på annan restaurang med sina kollegor.
Just efter tio var han hemma. Och eftersom jag packat allt (utom kylvaror) och dessutom både hämtat bilen ur garaget samt burit ut det vi skulle ha med oss så var vi på plats i Lilla Gula typ kvart i elva.

Hann surra en stund med sonen innan både han och vi tog sikte på sängen. Så skönt att somna i Lilla Gula. Men framförallt att få vakna lördagmorgon på ”rätt” ställe.











Så här säger ni