


Dagen till ära kör jag med blågula naglar.
Vi hade flaggor på frukostbordet och firade med pizza till lunch. Till kaffet blev det kladdkaka och ikväll blir det grillade revbensspjäll.
Annars är tempot lågt. Har dragit på mig en sommarförkylning och formen är allt annat än god. Men ligga på altanen och bättra på solbrännan – det orkar jag. Däremot känns det tungt att veta att jag jobbar i morgon. Men det går säkert det med.


Så här säger ni