Nu börjar det gå lite trögt.

Men! Det nya träningspasset (jag körde i morse) var toppen. Linnéan blommar (🤩). Jag har påbörjat en ny ljudbok ( verkar ). Och i princip läst ut den fysiska kvällsboken (så nyfiken på slutet!) Sonen var hem och åt middag (Spenatsoppa med ägg samt chiligratinerad baguette). Och i morgon är det onsdag.

8 arbetsdagar kvar! En vecka kvar på jobbet, plus lite till. Nu är nedräkningen igång på allvar (kanske därför det går så seeeegt)
https://www.instagram.com/p/DZ8LpUsibbS/?igsh=MWl4NTcweTN2cGVjYg==

Lämna ett svar