En sida..
Färgerna blev inte rätt på fotot.. det är mer lila än blått på riktigt.
En sida..
Färgerna blev inte rätt på fotot.. det är mer lila än blått på riktigt.
Jag har gjort och beställt flera fotoböcker från Fotolabo
Alla har blivit jättefina. Nu har jag precis färdigställt en bok om sommarens resa till Grekland. Jag gjorde en bok med hårda pärmar (mjuk har jag bara gjort en gång, och den känns mycket mer ostadig än de andra) och 60 sidor. Gjorde en hastig sammanräkning och fick det till att jag fått med ca 85 foton, inscannade biljetter, ett par inscannade broschyrer och nån teckning lill-bus gjorde där borta. För det blir priset ynka 319:- och en frakt på 49.90. Men eftersom svärmor var med på resan, och självfallet vill ha en egen bok delar vi ju på frakten. Perfekt.
Snart Halloween.. och dags för extra höstmys. Köpte små minipumpor och ett snyggt doftljus idag. Och så fixade jag till denna:
Jag tycker det blev fint!
En till sida till albumet…
Konstig hobby egentligen.. det tar extremt mycket tid… Ett foto han jag idag och jag höll på nästan 1½ timme. Två timmar totalt om man räknar med att plocka fram alla saker och sen städa bort dom igen! Till på köpet är det dyrt. Och så kräver det utrymme – inget man tar med och knåpar med på kafferasten på jobbet direkt. Men kul är det – och fint blir det!
Handlade lite scrappingtillbehör när vi var på shoppingsväng igår, så ikväll åkte prylarna fram igen. Eftersom vi inte har något extra rum, förutom de som redan används till "vanliga saker" som tv, sova, leka, tvätta och äta och sånt, så får jag hålla till på vardagrumsgolvet när jag "skapar"
Exakt såhär rörigt ser det ut varje gång jag håller på:
Ur denna röra blev det denna Lay Out ikväll:
Han äger nyckeln till våra hjärtan:

Tema av Anders Noren — Upp ↑
Så här säger ni