Kategori: Naglar (Sida 6 av 23)

Pink it is

image

 

Som någon uppmärksammade på  inlägget från  i går  – det med min löparsko – så har jag just nu naglar i min favvofärg: rosa!!!

Och dessutom glittriga dito!

image

Det här är JAG.

(men nu börjar dom bli så långa så jag har svårt att få upp linserna ur linsburken på morgonen!!)

Idag har jag träningsvärk i låren från 14,1 km-passet igår. Spåret jag springer har två riktigt branta uppförsbackar samt en överdjävligt brant dito. Och så två branta nedför… så låren fick vad dom tålde då jag tog spåret fyra varv i går. Måååånga backar blev det.

Nu kycklingssallad… och sen kanske en prommis.

 

Snabb söndagsblogg

image

 

Underbar långhelg är till ända..

Den har innehållit både god mat, skön ledighet, fixande ute och inne, shopping, främmande, hälsat på folk och filmtittning och en massa njut

Bikinivädret uteblev dock. Men, men..

Nu väntar en till ”kortvecka” – om än något längre. Och jag startar den med blåglittriga naglar.

Jag blommar

blomnaglar1

Just nu blommar jag. 🙂

 

 

blomnaglar2

I riktigt somriga färger.

 

Det här gillar jag. Tog inte så länge att göra och blir ändå en härlig färgklick.

blomnaglar3

 

Nu ska jag dressa om i rosa för att ta en tur i skogen före jobbet. 6 km blir det. Sen jobb. Och sen helg.

Färgglatt var det här

image

Färgglatt it is. . Och har så varit i veckan. Jag har bara inte delat med mig av mina färger. ..

image

Tänkte väl jag skulle göra ny design till Lennart Hellsing-spelningen

image

Men dom har hållit så bra så dom får hänga med imorgon också….

image

Veckans instagram 12-18 maj

Här är veckans instabilder från den 12-18 maj. Mig hittar ni som linda_haggstrom där

image

 

Lite glitter och glamour i början på veckan. Sånt behövs.

 

 

image

 

Finväder. Och som tur är kan jag vara ute på mitt jobb. (sen retas jag mindre under galonklädesperioden… haha..)

 

 

image

 

Nya naglar. I rosa och silver. Me like!

 

image

 

Fredagkväll var jag på Magnus den store. Så jäkla braaaaa!!!

 

image

Och lördagkväll vräkte vi i oss färska hummrar. Inte dumt. Inte dumt alls!

 

« Äldre inlägg Nyare inlägg »

© 2026

Tema av Anders NorenUpp ↑