Önskar alla en härlig julhelg – må gott och ta hand om varandra.

Önskar alla en härlig julhelg – må gott och ta hand om varandra.

Mmin favvokanal i december heter JULRADIO.SE
Och för andra året i rad har jag en låt med i deras låttävling (i fjol kom jag tvåa med denna låt). Snälla ni… OM ni tycker att jag och bus, (som spelar bjällror) gör bra ifrån oss: Rösta HÄR
Däremot tror jag inte att man kan lyssna på bidragen annat än när dom sänds…men vi tävlar med denna låt.
Sen har jag även en teckning med i Paint-tävlingen. Man ska rita en bild i urusla bildbehandlingsprogrammet PAINT, Och HÄR ser man bidragen. Gillar ni min bild röstar ni HÄR

Busungen tycker till:
Kroppen ser ut som 40 år
Ansiktet som 47
Och i hjärnan är du som 7
Bild från igårkväll

Årets julkort blev lyckat, tycker jag. Trots regn och avsaknad av snö. Framkallat i 15*18 (lite större än normalt alltså) och skickat med den ”riktiga” posten till ganska många…
Hoppas nu alla får en underbar jul med mycket avkoppling och samvaro med nära och kära.
Tema av Anders Noren — Upp ↑
Så här säger ni