blev en ……..


Det är bus som skriver
det är min första grej jag har gjort i slöjden jag är glad att jag har gjort den![]()
![]()
.
Jag ska sätta den i gulla huset på väggen i mitt rum![]()
![]()
![]()
blev en ……..


Det är bus som skriver
det är min första grej jag har gjort i slöjden jag är glad att jag har gjort den![]()
![]()
.
Jag ska sätta den i gulla huset på väggen i mitt rum![]()
![]()
![]()

Bilden här ovan är från Lördagen den 1 september när jag höll i barnsång och rörelse i gallerian. Nu på lördag är det dags igen:
Barnens Lördag
Biblioteket, 15 september,
kl 12-14.
Jag spelar och sjunger för och med barnen klockan 12- 12:30.
NI MED BARN – kom och sjung vet ja!
På den här länken finns bilder från förra Barnens Lördag, i april. Och där hade visst jag också fastnat på bild:

Knäckte en lillfingernagel i söndags. Så mitt helglack gick åt fanders.. Alltså fick jag göra om det. Nu är jag aprikos och grön istället. Med gulddetaljer.

Snart vid kassan….







Det gick fint att putsa fönster i ösregn. Och sen blev det ”nygamla” gardiner och nytt ljus och några andra smådekorationer. Så nu är köket redo för mysiga höstmiddagar. Och mörka trötta mornar…
Det vita fick sällskap av cerise…. (och till jul blir det istället guld mot det vita – så jag behöver inte byta gardiner inför advent…)
Tema av Anders Noren — Upp ↑
Så här säger ni