Författare: Candygirl (Sida 969 av 1685)

Ses vi på Bibblo på Lördag klockan 12????

Bilden här ovan är från Lördagen den 1 september när jag höll i barnsång och rörelse i gallerian. Nu på lördag är det dags igen:

Barnens Lördag
Biblioteket, 15 september
kl 12-14.
Jag spelar och sjunger för och med barnen klockan 12- 12:30.

NI MED BARN – kom och sjung vet ja!

På den här länken finns bilder från förra Barnens Lördag, i april. Och där hade visst jag också fastnat på bild:

 

Köket i vitt och cerise

Det gick fint att putsa fönster i ösregn. Och sen blev det ”nygamla” gardiner och nytt ljus och några andra smådekorationer. Så nu är köket redo för mysiga höstmiddagar. Och mörka trötta mornar…

Det vita fick sällskap av cerise…. (och till jul blir det istället guld mot det vita – så jag behöver inte byta gardiner inför advent…)

Sista bilden är aningen grynig. Men jag har inte fotat köket i dagsljus. Det var mörkt när jag var färdig igår kväll. Så jag har bara ”ljusat” upp en mörk bild i efterhand.
« Äldre inlägg Nyare inlägg »

© 2026

Tema av Anders NorenUpp ↑