Måndag. Och jag och mina två närmaste kollegor hade utvärderingsdag. Med andra ord var vi helt barnfria och jag hade administra sysslor hela dagen.
Utelunch. Och så fyndade jag lite pocketböcker på lunchen.

Inte för att jag saknar läsning. Men när det är rea passar jag på!
Måndagkvällen gick fort. Men den tenderar att göra det så vi som regel handlar just måndagar.
Middag på balkongen. Jag skrev ihop ett nytt träningspass som jag tänkte testa i morgon.

Och så blev det fantastisk regnbåge. (Eller faktiskt två!)

9 arbetsdagar kvar! Varje dag som går för oss lite närmare lediga morgnar och långa ljusa kvällar.

https://www.instagram.com/p/DZ5ln_wCo6o/?igsh=MTh2aWNlZGh3NWZ4Mw==

Så här säger ni