3 månader till julafton – och midsommarblomstren blommar!!!
Grå dag. Och jätteskön.
Vi började med promenad… och fortsatte med trädgårdsjobb. Höstfix kan man säga. Fast jag föredrar att kalla vårförberedelse. 😉
Älskar mina nya brallor. Här tycker jag dom ser röda ut… men dom är chockrosa. Galet sköna. Tur jag köpte ett par lila också.
Ungen med kompis nyttjar studsmattan för troligen näst sista helgen i år.
Jag eldar. För skoj skull.
Ser ni ”studsbollarna”!!!
Nu myser vi inne. Gomiddag de luxe står på menyn – idag igen. ?















Så här säger ni