
Gud så trött jag är… urk
Och det är bara onsdag. Hur ska jag orka till helgen???

Gud så trött jag är… urk
Och det är bara onsdag. Hur ska jag orka till helgen???



I måndagskväll rök helgnaglarnas LO… och sen tänkte jag höst, höstfärger, höstlöv. Dock hade jag ingen tillräckligt ”murrig” grön, så det blev lite blågrönt. Men, men… gillar ändå det här. Och jösses så pilligt det var att få till konturerna på ”fel” hand.
Får hänga med i veckan så blir det nåt annat kul till helgen.

Det har varit frost. Men blommorna (och potatisblasten) hade inte brytt sig om det i lördags i alla fall. Detta är en ärtblomma som tappert lyser upp hösten. Och det fanns gott om den vara under helgen som var… håll med om att dom nästan har lite orchide över sig?!


Nu har jag hittat ett fodral jag gillar till min S3:a Eller hittat och hittat. Jag fick ju vackert betala för det.
Stängd runt om (förutom att man kan ha i hörlurarna utan att ha telefonen utanför fodralet), kortfack (som inte ligger mot displayen) myntfika. Och snygg färg. Fast här ser den mer blå ut än vad den är. Fodralet är lila. Nästan som blåbär-i-mjölk-nyans.
Me Like!!!



Blått och grönt. Och lugnt och skönt.
Ny matta, nya kuddar, nya gardiner, ny pläd, nytt bord. Och bus blev såååå glad.
– Det känns nästan lite för lyxigt för att vara här hemma, var kommentaren av rummets inneboende.
Det ska upp en lampa i hörnet vid soffan också – men borrmaskinen är tydligen i Lilla Gula Huset. Och där fick den uppebarligen bli kvar, för vi glömde ta med den hem. Så lampan får bero en vecka till 🙂
Tema av Anders Noren — Upp ↑
Så här säger ni