Fredag.

Började först 9.30 så jag hann både träna, vika tvätt, se nyhetsmorgon och förbereda packningen inför Lilla Gula innan det var dags att gå till jobbet.

Kanonväder. Sol och -4⁰.
Var ute på förmiddagen, på lunchrasten samt på eftermiddagen.

Lunchpromenaden med ny bok i öronen.

Sent på plats i Lilla Gula. Men vi hade planerat för att fixa musslor så det gick fort att få fram middagen på bordet.

Och så hann vi fixa undan lagom till kvällens avsnitt av Svenska Nyheter började.












Den är väl tänkt att ha utomhus, men vi har inga höstarrangemang så den fick ta plats i ekens kruka.
Undra om det kommer grenar nån gång?
Så här säger ni