Äntligen är torsdagen slut. Och här kommer en TBT.

Minns inte när mamma sa att den är fotad. Men det är jag och lillasyrran i alla fall. Jag borde väl vara runt fem år… så typ -77 ?
Torsdagen som är i nutid innehöll annars tidig jobbstart. Och avslut medan det fanns dag kvar. Tvätt. Byte av sänglinne. Promenad. Räkningsdags. Och god middag på balkongen.
Freeeedag i morgon.

6 arbetsdagar kvar!
Det bästa med semestern är nästan att veta att den snart börjar.
https://www.instagram.com/p/DaBVJP0CH6K/?igsh=MXNic241dGFrcTZ5bQ==

Så här säger ni