
Nu är jag rosa i stället för blå. Rosa, aprikos och guld… Och några till… Ja ni ser ju vilka som användes denna gång…. *pekar nedåt* (fast på bilden på naglarna ser det nästan orange ut – men det mörka är chockrosa, det ljusa aprikost)


Nu är jag rosa i stället för blå. Rosa, aprikos och guld… Och några till… Ja ni ser ju vilka som användes denna gång…. *pekar nedåt* (fast på bilden på naglarna ser det nästan orange ut – men det mörka är chockrosa, det ljusa aprikost)


Så här ser jag ut just nu… blå, vit, svart och silver…
Lite pillergöra. Men skoj. 
Jag blev nöjd. Och busungen godkände!

Ovan syns mitt allra första försök någonsin att dekorera mina naglar med pensel. Och jag måste säga att jag blev nöjd. Riktigt nöjd. Faktiskt även med högerhandens ränder. ((jag är alltså högerhänt och därmed är det ju knivigare att måla den handen. Blir ju ganska bakvänt, liksom) Tyvärr har jag en kort nagel på den handen, men åt det är inget att göra… bara vänta på utväxten.
Busungens kommentar när han såg naglarna i morse var:
– Wow. Det där var coolt. Mycket coolare än när du hade halva nageln grå
(han menade då en gång när jag målat halva nageln rosa och halva grå -vertikalt. Det godkändes icke av min stilpolis här hemma)
Jag känner mig i alla fall nöjd och inser att jag måste komma ihåg att använda handskar när jag ska måla i källaren i helgen. Såvida jag inte ämnar utöka mönstret med fler vita prickar.

Det blir nog inte att måla i helgen.. så jag kunde lika gärna prova alla nya fem nagellack jag köpte i veckan.

haft storstädning i mina nagellack. Det var en hel del som åkte i soporna…så nu har jag bättre koll på vad jag egentligen äger för färger (och vad jag behöver köpa)
Tema av Anders Noren — Upp ↑
Så här säger ni