
…. fixade.
Kommer matcha dukningen som blir i cerise. 🙂

…. fixade.
Kommer matcha dukningen som blir i cerise. 🙂

Eftersom jag inte har nåt vettigt att skriva nu på morgonen så visar jag en bild på hur mina Halloweennaglar såg ut. Svarta med röd glittertopp. (fast nu är dom rosa med blommor)
Sista dagen för mig denna vecka. Maken är redan ledig – tillika bus som har lov hela veckan. Ska bli skönt med långhelg..

Ja.. jag blir nog aldrig riktigt vuxen.. för sån här knasiga färgkombinationer gillar jag. Fast jag brukar inte idas göra dom. Det syns så fort när det nöts bort.
Men jag har hittat ett helt suveränt överlack. Seche Vite. Man lägger på det direkt – medan lacket är fuktigt (annars krackelerar det) och på ett litet kick har man en dammtorr yta. På ett lite längre kick ett diamanthårt överlack så tål lite nötning.

Men nu är dom för långa för gitarren, igen.. så ikväll kommer filen fram. Hmmm…


Vet ni att fogning av klinkers orsakar så att nagellack och ev. dekorationer lossnar? Jag blev i alla fall tvungen att göra om naglarna inför lördagkväll. Maken valde färg. Busungen dekor.
Tema av Anders Noren — Upp ↑
Så här säger ni