

Helgens nagelfärg. Svårt att få till den bra på bild men den är typ mörkt, mörkt blodröd. Eller vad man ska kalla den??? Den heter nåt med Ruby Red eller så….Vill jag minnas.
Tyvärr är detta ett minne blott, snart. Först och främst för att mitt suveräna överlack försvunnit på väg hem från Grekland. (Och knalligt nagellack utan överlack funkar ju inte så länge…) Jag VET att jag packat ned nagelnecessären, men den är spårlöst borta. Men dessutom är det jobb som hägrar – på måndag. Och det är bara absolut första dagarna det funkar med så här långa naglar. När det blir fulla barngrupper som ska kläs på höstkläder (och sen vinterkläder), blöjor ska bytas och jag dessutom ska kunna spela gitarr till våra sångsamlingar så funkar det inte. *snyft*. Men, men… det blir ju sommar igen så… och under julen hinner jag ju odla liiite naglar i alla fall.





Så här säger ni