Helt i linje med kvällens tema – blått och silver.
Visst blev det cool effekt från blixten? Jag har inte efterbehandlat fotot nåt…bara beskurit. Direkt från mobilen bara…
Nu ska jag ut och tända lyktorna i snön innan jag skuttar in i duschen och därefter slinker in i nyårsblåsan.










Så här säger ni